دروازه بانی فوتبال

ساخت وبلاگ

آموزش دروازه بانی در مشهد

فابین آلن بارتز (متولد 28 ژوئن 1971) یک فوتبالیست حرفه ای سابق فرانسوی است که به عنوان دروازه بان و راننده مسابقه بازی می کرد. در سطح باشگاهی ، او در فرانسه و انگلیس با تولوز ، مارسی ، موناکو ، منچستر یونایتد و نانت فوتبال بازی کرد. در سطح بین المللی ، او نماینده تیم ملی فرانسه بود ، که با آن قهرمان جام جهانی فیفا 1998 ، یوفا یورو 2000 ، و جام کنفدراسیون های فیفا 2003 شد ، به نمایندگی از ملت خود در سه دوره جام جهانی فیفا و یوفا مسابقات قهرمانی اروپا او همچنین به فینال جام جهانی فیفا 2006 رسید و پس از آن از فوتبال بین المللی بازنشسته شد.

ملقب به Le Divin Chauve ("کچل الهی") ، به دلیل سرش تراشیده شده توسط علامت تجاری، بارتز با 17 بازی در فینال ، بهترین بازیکن فرانسه در جام جهانی FIFA است و سهمیه رکورد بیشترین کلین شیت در فینال جام جهانی با پیتر شیلتون ، با ده گل. در فوتبال باشگاهی ، او با المپیک مارسی در سال 1993 و همچنین چندین عنوان قهرمانی لیگ 1 و لیگ برتر قهرمان لیگ قهرمانان یوفا شد. بارتز پس از کناره گیری از فوتبال در سال 2007 ، کار خود را در اتومبیلرانی در سال 2008 آغاز کرد.

اوایل زندگی

بارتز در لاولانت ، آریژ متولد شد.
حرفه باشگاه
مارسی

بارتز اولین بازی خود در لیگ دسته اول را برای تولوز در 21 سپتامبر 1991 مقابل نانسی انجام داد. او در سال 1992 به مارسی پیوست و در پایان اولین فصل حضور در مارسی به قهرمانی فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در پیروزی 1-0 برابر میلان در فینال رقابت اخیر کلین شیت کرد. این پیروزی در سال 1993 او را به جوانترین دروازه بان تبدیل به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان تبدیل کرد تا اینکه ایکر کاسیاس در سال 2000 این کار را انجام داد.

با این وجود مارسی به دلیل درگیر شدن در رسوایی تنظیم مسابقات داخلی ، از عنوان قهرمانی داخلی محروم خواهد شد ، هرچند که تاج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را ندارد و یک سال بعد (1994) به دلیل ورشکستگی مالی مرتبط او علیرغم پیشنهادات فراوان باشگاه های نخبه فرانسوی ، کمک به مارسی برای کسب عنوان قهرمانی و کسب صعود به لیگ دسته اول ، برای فصل 1994-1995 در این باشگاه در لیگ 2 ماند.

 

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:53

آموزش دروازه بانی در مشهد

فرانسه با وجود دو شکست مقابل اسکاتلند ، دور مقدماتی خود را برای یورو 2008 آغاز کرد و به مسابقات راه یافت. فرانسه بعد از قرار گرفتن در گروه مرگ (که شامل هلند و ایتالیا بود) در مرحله گروهی مسابقات خم شد. درست مانند مسابقات انتخابی قبلی این تیم در جام جهانی ، مبارزات 2010 با شروع متحمل ناامیدکننده ها و متحمل شدن باخت های فاجعه بار در فرانسه و کسب پیروزی های بی روح. فرانسه سرانجام در گروه دوم شد و در پلی آف یوفا مقابل جمهوری ایرلند برای حضور در آفریقای جنوبی به یک امتیاز دست یافت. در بازی اول ، فرانسه با نتیجه 1-0 پیروزی ایرلندی ها را به دست آورد و در بازی برگشت با شرایط مساوی یک تساوی 1-1 را برای صعود به جام جهانی کسب کرد.

در مراحل پایانی جام جهانی 2010 ، این تیم تحت انتظارات به عملکرد خود ادامه داد و در مرحله گروهی حذف شد ، در حالی که تبلیغات منفی تیم ملی در طول مسابقات منجر به عواقب بعدی فرانسه شد. در میانه راه این رقابت ها ، مهاجم نیکولاس آنلکا پس از داشتن اختلاف ، که در آن فحاشی ها انجام شد ، با مدیر تیم ریموند دومنک در نیمه وقت باخت تیم به مکزیک ، از تیم ملی اخراج شد. اختلاف ناشی از اخراج آنلکا بین بازیکنان ، کادر مربیگری و مقامات FFF منجر به تحریم بازیکنان قبل از بازی سوم خود شد. در واکنش به تحریم آموزش ، روزلین باچلوت ، وزیر ورزش ، برای بازیکنان سخنرانی کرد و "در سخنرانی احساسی در آستانه دیدار نهایی گروه A خود ، ستاره های بدنام فرانسه در جام جهانی را به اشک ریخت". فرانسه سپس بازی آخر خود را با نتیجه 2-1 به میزبان آفریقای جنوبی واگذار کرد و از صعود به مرحله حذفی بازماند. یک روز پس از حذف تیم ، توسط رسانه های متعددی گزارش شد که رئیس جمهور وقت فرانسه ، نیکلاس سارکوزی با کاپیتان تیم ملاقات می کند تیری هنری برای درخواست در مورد مسائل مربوط به فروپاشی تیم در جام جهانی ، بنا به درخواست هنری. پس از اتمام مسابقات جام جهانی ، ژان پیر اسکالتز ، رئیس فدراسیون از سمت خود استعفا داد.

لورن بلانک ، بازیکن سابق تیم ملی ، دومنک که قراردادش دیگر تمام نشده بود ، به عنوان سرمربی جایگزین شد. در 23 ژوئیه 2010 ، به درخواست بلانک ، FFF تمام 23 بازیکن را در ترکیب جام جهانی برای بازی دوستانه این تیم مقابل نروژ پس از جام جهانی محروم کرد. در تاریخ 6 آگوست ، پنج بازیکنی که نقش اصلی را در تحریم آموزش بازی می کردند ، به دلیل نقششان تنبیه شدند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 266 تاريخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:26